Categories
Excursii General

Tura in zona Clujului

Salutare!

Sambata daca va fi vreme buna as vrea sa fac o tura in zona Clujului. Daca aveti propuneri pentru un anumit traseu va rog sa le impartasiti. Daca nu o sa aleg probabil traseul Cluj-Floresti-Tauti-Salicea-

Feleac-Gheorgheni-Cluj. Sper sa vina cat mai multa lume.

Bogdan Balogh

One reply on “Tura in zona Clujului”

Nu ne-ai spus cat timp ai la dispozitie. Din cercetarile mele, week-endul acesta va fi superb.

1. Daca ai la dispozitie doar o jumatate de zi, recomand Cluj – Calea Turzii – dreapta spre Ciurila (la sens girator dupa Baumax) – stanga (pe banda rosie) la intersectia cu drumul dinspre Manastur (dupa aprox. 2 km de la Cal. Turzii) – continui pe banda rosie pana la Casele Micesti – Lacul Micesti – iesire spre Salicea pe drumul de masina – retur pe sosea pana la intersectia cu drumul dinspre Marasti, iar de acolo poti alege. Voi incerca sa revin cu un jpg cu traseul marcat cu rosu.

2. Daca ai la dispozitie toata samabata, un traseu mai lungut, dar superb, este: Cluj – Luna de sus – Stolna – casa Armatei – urcare continua pana la Manastirea Muntele Rece – coborare pana in Valea Ierii – directia Baisoara, cu posibilitatea vizitarii Cetatii Liteni – Sacel – Filea de Sus – Filea de Jos – Lacurile de langa Ciurila – Ciurila – Salicea – Cluj.

Sa ne spui ce ai ales, pana la urma.